Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym położonej we wsi Beradz w gminie Klimontów, oznaczona w ewidencji gruntów numerem działki 186.
Sandomierz 20 kwiecień 2022 rok
GN.6821.1.23.2021
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym.
Na podstawie przepisów art. 61 § 1 i § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 roku poz. 735 ), art. 113 ust. 6 oraz art. 115 ust. 3 i art. 124a w związku z art. 124 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2021 roku poz. 1899 z późn. zm.)
Starosta Sandomierski zawiadamia, że zostaje wszczęte na wniosek Gminy Klimontów postępowanie w sprawie wydania decyzji ograniczającej sposób korzystania z nieruchomości położonej we wsi Beradz w gminie Klimontów, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 186, która nie posiada uregulowanego stanu prawnego, w celu realizacji inwestycji celu publicznego pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Beradz – łącznik z siecią wodociągową Grabina gmina Klimontów” poprzez udzielenie zezwolenia na przeprowadzenie przez nieruchomość odcinka sieci wodociągowej z włączeniem się do istniejącej sieci wodociągowej, zgodnie z ustaleniami Decyzji Nr 10/2021 z dnia 7 września 2021 r o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. znak: PG.6733.11.202.
Zgodnie z art. 124 a, w związku z art. 114 ust. 3 i 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami informację o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym położonej we wsi Beradz w gminie Klimontów, oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 186 podano do publicznej wiadomości dnia 11 lutego 2022 roku, poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, na stronie Monitora Urzędowego, na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, a także poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, ogłoszeń o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, Ogłoszenia zostały wywieszone na okres 2 miesięcy.
W terminie 2 miesięcy od dnia opublikowania ogłoszeń do Starostwa Powiatowego w Sandomierzu nie zgłosiły się osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do przedmiotowej nieruchomości.
Jednocześnie stosownie do obowiązku wynikającego z przepisu art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam, iż w niniejszej sprawie skompletowany został materiał dowodowy i strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów w oparciu o które zostanie wydana decyzja.
Powyższe zawiadomienie podlega w dniu 22 kwietnia 2022 roku wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu i opublikowaniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu bip.powiat.sandomierz.pl , a także na stronie internetowej Starostwa Powiatowego
w Sandomierzu www.powiat.sandomierz.pl.
Otrzymują:
1 x Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
1 x Strona Internetowa Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
www.powiat.sandomierz.pl
1 x Tablica ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
1 x Burmistrz Miasta i Gminy Klimontów
1 x PGW Wody Polskie RZGW w Krakowie
Sprawę prowadzi: Beata Sławińska
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” informuje, że:
- Administratorem danych osobowych jest Starosta Sandomierski z siedzibą w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: tel. 15 644 10 10, e-mail: starostwo@powiat.sandomierz.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania administracyjnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być strony postępowania administracyjnego.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
- Planowany okres, prze który dane osobowe będą przechowywane to okres niezbędny do realizacji zadań zawartych w wyżej wymienionych ustawach.
- Każdemu, którego dotyczą dane osobowe przysługuje żądanie dostępu do tych danych (art. 15 RODO) oraz ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo przenoszenia danych.
- Każdemu, którego dotyczą dane osobowe, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO (art. 77 RODO).
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany , w tym również w formie profilowania.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!