awiadomienie Starosty Sandomierskiego o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym, położoną we wsi Szymanowice Górne w gminie Klimontów, oznaczoną w ewidencji gruntów numerem działki 124/1.
Sandomierz 3 grudnia 2024 rok
GN.683.4.19.2022
ZAWIADOMIENIE
Starosty Sandomierskiego o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym.
Stosownie do przepisów art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 roku poz. 775), art. 12 ust. 4a, 4f i 5 art. 18 i art. 22 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 roku poz. 311) oraz art. 128 ust. 1, art. 130 ust. 2, art. 132 ust 1a i art. 133 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2024 roku poz. 1145) Starosta Sandomierski zawiadamia, że od dnia 1 czerwca 2022 roku do dnia 3 sierpnia 2022 roku zostało podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, na stronie Monitora Urzędowego, a także poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, ogłoszenie o zamiarze ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym, położoną we wsi Szymanowice Górne w gminie Klimontów, oznaczoną w ewidencji gruntów numerem działki 124/1 o powierzchni 0,0049 ha. Decyzją AB.6740.13.2021.SPEC Decyzja 4/2022 z dnia 30 marca 2022 roku Starosta Sandomierski zezwolił na realizację inwestycji drogowej zarządcy drogi gminnej – Burmistrzowi Miasta i Gminy Klimontów dla przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa drogi gminnej Nr 331019T Szymanowice Górne przez wieś od km 0+000 do km 0+642 w miejscowości Szymanowice”.
Zgodnie z art. 12 ust. 4f ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych odszkodowanie za nieruchomości zajęte pod drogi, które z mocy prawa stały się własnością gminy w odniesieniu do nieruchomości zajętych pod drogę gminną, przysługuje dotychczasowym właścicielom, użytkownikom wieczystym oraz osobom którym przysługuje do nieruchomości ograniczone prawo rzeczowe
W terminie 2 miesięcy od dnia opublikowania i wywieszenia ogłoszenia do Starostwa Powiatowego w Sandomierzu nie zgłosiły się osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do przedmiotowej nieruchomości.
Jednocześnie stosownie do obowiązku wynikającego z przepisu art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam, iż w niniejszej sprawie skompletowany został materiał dowodowy. Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy i z zebranym w sprawie materiałem dowodowym. Dokumentacja zostanie udostępniona do wglądu w Referacie Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34 (pokój nr 205, II piętro w godzinach 730 do 1530) w terminie czternastu dni od dnia obwieszczenia niniejszego zawiadomienia.
Po upływie tego terminu wydana zostanie stosowna decyzja.
Powyższe zawiadomienie podlega w dniu 5 grudnia 2024 roku wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu i opublikowaniu na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu.
Otrzymuje:
1 x Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
bip.powiat.sandomierz.pl
1 x Strona internetowa Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
www.powiat.sandomierz.pl
1 x Burmistrz Miasta i Gminy Klimontów
Sprawę prowadzi: Beata Sławińska
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Starosta Sandomierski z siedzibą w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: tel. 15 644 10 10, e-mail: starostwo@powiat.sandomierz.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania administracyjnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być strony postępowania administracyjnego.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Planowany okres, prze który dane osobowe będą przechowywane to okres niezbędny do realizacji zadań zawartych w wyżej wymienionych ustawach.
7. Każdemu, którego dotyczą dane osobowe przysługuje żądanie dostępu do tych danych (art. 15 RODO) oraz ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo przenoszenia danych.
8. Każdemu, którego dotyczą dane osobowe, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO (art. 77 RODO).
9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany , w tym również w formie profilowania.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!